keskiviikko 14. joulukuuta 2016

2016 Joulukalenteri 14

Tänään on star wars päivä, odotuksia illan kuvalle ei ole, mutta mielenkiinnolla odotan millainen tarina on! Ajattelinkin esitellä tähän väliin kuolontähden piirustukset!

Sellasta on tässä väsäillyt yhdessä ryhmäläisten kanssa ja olen ilonen että se alkaa olla valmis meidän työstön osalta! Sen verran että tänään on täysikuu! Miten tämä liittyy jouluun? No tietenkin siinä määrin että asioita on saatu valmiiksi!

Mitä joulu on jos kaikki on kesken? Ruuat on saatu valmiiksi! Lahjat on saatu valmiiksi antamis kuntoon jne. Asian vieminen päätökseen. Se on varmaan hienointa kun saavuttaa etapin, jonka jälkeen alkaa uutta. Joten mistä olen kiitollinen ja mitä olenkaan oppinut tässä vuoden aikana?

Olen saanut tavata aivan ihania ihmisiä ja jutella niin hyvistä kuin huonoistakin jutuista. Elämässäni olen tullut jälleen suvaitsevammaksi ja rennommaksi. Hieman pitämään puoliani ja nauttimaan erilaisista päivistä ja tunneskaaloista. Olen oppinut niin paljon etten älyäkkään, ja tärkeimpänä sen että parhaiten oppii tekemällä ja toistolla ja selkeällä, vaihe vaiheelta ohjauksella aivan uusissa asioissa.  Kiitollinen olen siitä että olen terve, että olen saanut syödäkseni ruokaa ja nukkunut rauhassa.
Vielä paljon muutakin ... mutta pitää mennä leffaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti