keskiviikko 23. joulukuuta 2015

23


Kun olen Grinch minä vihaan joulua, sillä vihaan tonttuja, niitä hemmetin kyttääjiä. Vihaan kaikkia teitä kyttääjiä! mitä hemmetin seuraamista minussa muka on? Miksi kulutatte oman aikanne siihen nähdäksenne mitä minulle kuuluu? Mitä olen taas tehnyt? Minua ei nimittäin pätkän vertaa kiinnosta mitä te teette! Mitä sinulle kuuluu? Ja paskat, ei minun tarvitse kuunnella. Tai kytätä blogeja, facebookkia, youtubeja tai lukea edes viestejäsi. Miksi pitäisi, ei kiinnosta, et ole kiinnostava. Miksi kukaan rakastaisi kyttääjiä tai tirkistelijöitä? Sillä jokainen seuraaja on kyttääjä. Hän on vain sivullinen katsoja, sivullisena, olematta ikinä seuraa tai osallistumatta mihinkään. 

Kunhan vaan kyttäilee Jo ajat sitten mennyttä asiaa, miksi lukisitte historiaani? Itse luin historiaa tarpeekseni jo koulussa. Miksi lapsia rankaistaan siitä onko ollut kiltti vai tuhma? Sillä kiltit rankaisevat itseään tuhmuuksista joita emme edes pidä tuhmuuksina ja tuhmat taas pitävät itseään kiltteinä vaikka olisivat tehneet vaikka mitä tuhmuuksia. Itsensä huijaamisen ironiaa ja sitä paitsi vähemmästäkin tulee vainoharhaiseksi, että joku on aina kyttäämässä kintereillä. Mitä seuraaja luulee saavansa seuraamisellaan? Iloa siitä mitä tekijä on tehnyt? En seuraa itse musiikin tekijöitä vaikka heitä kuuntelen, en seuraa muodin tekijöitä, vaikka käyttäisinkin heidän tuotteitaan. En seuraa pöydän valmistajia vaikka syönkin pöydän ääressä. En kyttää ystäviäni, koska tahdon jutella heidän kanssaan. Jätän kertomatta paljon mitä et voi tietää. Jätän olematta paljon ettet vain pelästyisi nähdessäsi kaiken kerralla. Miksi vihaan kyttääjiä, koska he eivät ymmärrä ihmisyyttä tai ketään seurattavaansa, vaikka kuinka kyttäisivät tai ihannoisivat ja siksi he romuttuvat.esim. että olen jotain muuta kuin he luulevat minun olevan. Sillä kyttääjät odottavat minun tekevän jotain mitä he saisivat fiilistellä ja tuntea. Perhana sentään he eivät ymmärrä että heillä itsellään on omavastuu omista tunteistaan! Ja te piruparat ettekö ymmärrä minulla ei ole mitään tekemistä fiilistenne kanssa, te päätitte kytätä minua omilla pikku aivoillanne ja saada kiksinne kyttäämisestä. Joten hyvät ihmiset olkaa hyvät ja lopettakaa sillä en kirjoita teille, sinulle, hänelle tai meille tai kenellekkään muulle, vaan itselleni. Olenko itsekäs? Jokainen on itsekäs ja teen tätä vain mitatakseni itseäni ja omaa osaamistani. Huijaanko samalla teitä kaikkia, huijaan minä! Teen tätä omaksi huvikseni ja jos joku siinä samalla viihtyy, se on minulle aivan sama ja voitte pitää sen omana tietonanne. Ja olen todella iloinen jos satuin suututtamaan jonkun, sillä se on työtäni. Sillä kaikilla on varjopuolensa ja juuri te lukijat jotka olette kytänneet minua kaikki nämä "luukut" tähän asti. Saatte jättää minut rauhaan huomisen jälestä sillä aijoin olla hiljaa useamman tovin ja tehdä jotain muuta mitä ette voi kytätä täältä! Huomiseen siis.

Huomisesta vielä, sillä jokainen kuva on muokattavissa, manipuloitavissa.
Kysyn onko teille tullut edes sinne pieneen mieleen että ilme kasvoilla voi ollakkin jotain muuta kuin ajatus mielessä? Ja kaiken lisäksi naamani ja ajatukseni eivät edes fiksusti kommunikoi keskenään. Minkäs minä sille voin ja se on tässä kaikista hauskinta koskaan et voi täysin tietää mitä ajattelen sinusta! Nyt tahdon vain olla rauhassa hyvästi! Huomautan myös että suurin osakuvista oli lavastettuja. Ymmärtänette ettei minulla kasva viikset, eikä ihon värini vaihdu, kuten ei hiusteni värikään. Ja suurinta osaa kuvia kuvattaessa alaosana oli kotoisat ruudulliset pitkät yöpuvun housuni! Joten se mitä kuvassa näkee ei kerro koko totuutta, se kertoo vain sovelletun totuuden siitä mitä tahtoo toisten näkevän... huijaus on käynnissä... joulua. Ja rauhaa todellakin kaikille!

 

Jättäkää mut rauhaan, tahdon kytätä rauhassa...terveisin Grinch parahin kyttääjänne...

1 kommentti: