keskiviikko 7. kesäkuuta 2017

Tänään muutan maailmaani vain tänään muutan maailmani?


Tein hauskan hoksauksen tässä sanaleikissä. Muutan maailmaani minulla on maailma jonhon minä muutan ja ellen ole elänyt omassa maailmassani niin kenen maailmassa? Ja millaiseen maailmaan muutan?

Tänään muutan maailmani! Miten sen muutan, mikä siinä muuttuu ja miten se muttaa maailmaa jossa elän? Mikä on maailmani näkyvä muutos? Mikä on vialla, jotta muutoksen on tapahduttava!

Muuttamalla omaa maailmaansa voi muuttaa muidenkin maailmaa!
Kuinka muutun sellaiseksi kun haluan? Mitä minun on tehtävä? Kuinka muut saman alan tekijät ovat tehneet sen? Voinko käyttää heidän esimerkkiään? Vai onko minun keksittävä oma tapani? Mihin pitää keskittyä? Mitä tekemään?

Mikä tekee minusta paremman asiassa jota harjoittelen. Mitä harjoittelen? Viekö se minua sellaiseksi kun haluan? Minun tekemiseni on muututtava, jotta tulokseni muuttuvat jotta minä muutun ja maailmani muuttuu!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti