keskiviikko 22. kesäkuuta 2016

Mitä kaunista sanoin toiselle 4/30 black is back


Tänään olen sanonut monta kertaa kiitos! Mistä olenkaan kiitollinen? Olen tänään kiittänyt ruuasta, siitä että puolestani on tehty asioita, kiittänyt avusta ja seurasta, siitä että on lämmintä kesällä. Kiittänyt olevani terve,  kiittänyt kaupassa kassa työtekijää palvelusta, kiittänyt elämässäni olevista ihmisistä, kauniista luonnosta, hyvästä musiikista, olemassa olosta, lihaksia rasittaneesta kuntoilusta, hyvistä mauista, siitä että pikkusisko sai rapean pohjan pitsaan jne.

Olen kiitollinen, että minulla on vielä paljon opittavaa ja tehtävää! Olen kiitollinen perheestäni ja siitä mitä olen heidän kanssaan kokenut, sillä ilman heitä en olisi minä! Olen kiitollinen kaikista sanoista, jotka on minulle sanottu. Vaikken kaikkia niistä muistakkaan ne on vaikuttaneet minuun. Olen kiitollinen pääskyjen kirskunnasta, pienistä lokeista, kaikista kukista, sinisestä taivaasta, kumpupilvistä, kaikesta tästä kesän herkullisesta vihreydestä. Kaikki saa minut iloiseksi ja hymyn huulille, olen kiitollinen kaikesta vähästäkin, sillä vähän on enemmän kuin ei mitään. Ja paljosta vähästä kasvaa suuri joki kiitollisuutta! Kiitos että luet tätä! Sillä teet tekstini merkittäväksi! Kiitos jos saat sanoistani voimaa! Kiitos kaikille!

Mietin sitä kuinka rakastan musiikkia kuten varmasti moni muukin, joten kiitos muusikoille, laulajille, lyriikoiden kirjoittajille, kaikille heille jotka vaikuttivat kirjoittajan elämään hetkittäin, joista kumpusivat nuo sanat. Kiitos muusikoille ja laulajille siitä että he ovat harjoitelleet sen kaiken että osaavat hommansa ja saavat sävelet kunnolla kohdilleen, kiitos kaikille heidän opastajilleen ja mentoreilleen. Kiitos että olette yhdistelleet kaiken tuon kauniiksi kappaleiksi, kiitos ajastanne jonka olette uhranneet tehdäksenne tuon kaiken. Olette onnistuneet!

Olen kiitollinen siitä että minulla on kaikki niin hyvin, siitä että läheiseni voivat hyvin! Miksi en olisi myös kiitollinen kaikista niistä opetuksista, joita elämä on kohdalleni tuonut? Sillä jokaisesta tapahtumasta olen viisastunut jollain tapaa. Jokainen henkisesti kipeä asia on avannut silmiäni uudelleen, vaikka välillä hieman viiveellä, mutta silti. Kiitollisuus on asenne ottaa vastaan kaikki mitä tapahtuu ja oppia kokemuksista. Olla kiitollinen elämästään!

Olen kiitollinen että värjättiin hiukseni mustiksi, sillä nyt hiukseni näyttävät paremmilta ja minä tykkään niistä! Tälläistä tänään ja kiitos!

P.S. Olin unohtaa näin tänään todella söpön oravan ihan vierestä kun se evästi oksalla. Kiitos siitäkin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti