tiistai 15. marraskuuta 2016

Kirje edesmenneelle muusikolle

Cohen 1934-2016 lepää rauhassa. Jätit meille suuret saappaat musiikkimaailmaan täytettäviksi. Sekä runoilijana, kirjailijana että lauluntekijä-laulajana. Yksi esikuvistani hyvää matkaa!

Hieman surullinen siitä ettei enää yhtään albumia tule, mutta kiitollinen niistä kaikista jotka ovat tulleet. Kuten tämä viimeisin You want it darker.

Olen kävellyt äänesi seurassa useita kilometrejä ja kuunnellut sinua yön pimeille tunneille. Joten olet onnistunut samaan yhden inspiroituneen kuuntelijan. Sanojasi olen tanssinut, sanojasi olen fiilistellyt, sanojasi olen laulanut. Ehken kaikkia ole kahlannutkaan läpi mitä olet julkaissut. Mutta tarpeeksi että tiedän sinun osaavan asiasi jota teit ja jota rakastit. Pari dokkariasikin nähneenä sanon sinulla oli hyvä habitus! Harmillista oli etten nähnyt yhtään keikkaasi livenä, mutta videoita kyllä löytyy...

Ja minulla on vielä kuunneltavaa ja luettavaa! Inspiroit minua näkemään asiat hieman pehmeämmin, tuomaan sanojani esiin. Kiitos kaikesta siitä! Sinua kuunnellen jatkan omaa matkaani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti