maanantai 15. kesäkuuta 2015

Rakastan sinua kaikella rakkaudellani!

Rakastan sinua, rakastan hymyäsi, ääriviivojasi, muotoasi, jokaista ilmettäsi.Rakastan askeleitasi ja tapaasi liikkua, käsiesi heilahtelua, hellää arvokkuuttasi. Rakastan tapaasi kantaa kehoasi, voimaa joka huokuu sinusta, rakastan nauruasi, mietteitäsi. Rakastan kasvojasi, rakastan halata sinua, rakastan tunnetta jonka näkemisesi minussa aiheuttaa.
Iloa, joka juuri sinusta hymyilee. Rakastan ääntäsi ja sanojasi, vaikkei niissä olekkaan aina mielestäni järkeä tai en vain ymmärrä. Rakastan kuunnella sinua. Rakastan tutustua juuri sinuun ja kaikkiin puoliisi, niihin joita elät ja niihin jotka olet jo hylännyt. Sillä jokaisessa puolessasi on osa sinua, jokaisella puolellasi, on jokin opetus itsellesi ja meille muillekkin. Jokaisella puolellasi on tarina joka tahtoo tulla kuulluksi, minä kuuntelen, rakastan kuunnella, kerrothan minullekkin? Rakastan käsiäsi, sormiasi, jokaista kosketustasi, rakastan.

Olen ollut tänään hyvin hiljaa, sillä olin väsynyt, toisaalta pääsit kuuntelemaan minun hiljaisuuttani mitä se minusta kertoo. Rakastan hiljaisuutta, koska silloin kuulen. Rakastan ääniä koska silloin erotan ja vertaan niitä toisiinsa. Kuulen myös erilaisia hiljaisuuksia. Sisäisen rauhanhiljaisuutta, sellaista kun keho ja mieli ovat yhtä ja rakastavat juuri siinä hetkessä, jokaista hetkeä. Rakastan sitä ettei muut kuule minun ajatuksiani, tai ehkä he kuulevat, sillä minulla on hauskaa ja rakastan sitä. Kerron jotain ajatuksistani minulla on välillä todellakaksimielinen vanhan pervonmieli, jotkut teistä jo tietävät sen jotkut eivät. Yllätys! Yllätys! Rakastan sitäkin. On aina hauskaa! Rakastan mielen hiljaisuutta, kun keho on raukea ja olen juuri nukahtamaisillani, ehkä se on väsymyksen hiljaisuutta rakastan sitä. Rakastan että jokaisesta " hiljaisuudesta" löytyy aina jokin uusi ääni kuultavaksi. Kehon tunne, sydämensyke, ulkomaailman kohahdus. Maailma on ääntä täynnä emme ole vain hiljentyneet kuulemaan sitä. Rakastan löytää uusia ääniä, makuja, tunteita jne. Selvittää mitä ne ovat.

Rakastan sitä ettet ole täydellinen, en minäkään ole kukaan meistä ei ole vaikka välillä voikin siltä vaikuttaa. Meillä jokaisella on opittavaa! Rakastan sitäkin, että emme koskaan tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu, koska meillä jokaisella on omat suunnitelmamme ja nuo kaikkien ihmisten lomittuvat elämät ja elämien suunnitelmat kohtaavat toisensa arkipäivän elämässä, jokaisena päivänä. Toisten suunnitelmat estävät toisten toteutumisen ja toiset antavat vauhtia toisilleen. Millaisia päätöksiä teemme? Huomaammeko toistemme suunnitelmat? Vai katsommeko vain mihin elämä on päättänyt meidät viedä ja seuraamme sitä? Minkä pohjalta teemme vastauksemme, päätöksemme? Olenko rakastunut haaluilija vai haahuileva rakastaja? Romanttinen rakastaja vai rakastanko romanttisuutta. Millaista rakkauteni on?

Rakkaus on kasvava ajatustenverkosto
Rakastan sinua silti. Rakastan katsella sinua, ja Rakastan sinua läheltä ja rakastan sinua kaukaa, rakastan sinua katseellani, mielelläni, sydämelläni ja kehollani. Rakastan yltäkylläisesti. Rakastan rakastamisen ilosta, rakastan rakastamisen kivusta, rakastan rakastamisen kaipuusta, rakastan rakastamisen himosta, rakastan tunteakseni rakkautta, antautuen rakastamisen palonvaltaan. Rakkaus on riemua, kuplivaa iloa. Rakkaus on rakastajan ja rakkauden kohteen välinen suhde. Jokaisesta rakkaudesta saa jotain. Rakastan koska rakastamalla elämä on paljon helpompaa. Välillä haastavaa, mutta tuo haastavuus muuttuu opin kautta helpoksi, kun aikansa harjoittelee, rakastan sitäkin. Rakastan siis haasteita, välillä on haastavaa rakastaa sinua ja huomaan haasteen vain ajattelussani. Siispä heitän tuon ajatuksen ja rakastan sinua haasteellisista ajatuksistani huolimatta. Rakastan sinua ja ajatuksiesi esiintuomia ajattelun haasteita, ne on tarkoitettu ajateltaviksi, rakastettaviksi löydettäviksi yhdessä. Rakkauteni sitoo minut sinuun, sinuun ja sinuunkin. Teihin kaikkiin kiinni. Jokainen kohtaaminen on ensimmäinen tapaaminen, jokainen kohtaaminen on uusi sidos välillämme. Niinkuin ajatus vahvistuu jokaisen ajattelun myötä, ystävyytemme ja rakkautemme vahvistuu jokaisen kohtaamisemme myötä. Jokaisella sanallamme, jokaisella hymyllämme. Itse vahvistamme kaikkea elämässämme, ymmärsimmepä sitä tai emme. Jokainen rakkauteni ja rakastamani asia tekee minusta minut. Olen rakkauteni ja rakkauteni kohde. Minulla on ajatuksia rakkauksista ja sen kohteista, on minun valintani mihin kohteeseen rakastun milloinkin. Kehoni rakastaa rakkauksiani, ajatuksieni myötä. Olen tehnyt noista asioista rakastettavia itselleni. Jokainen uusi ajatus vie minua pidemmälle rakastamisessani. Siksi kyselen, jotta voisin rakastaa enemmän syvemmin, kiihkeämmin, useammin.

Olla levollisesti hetkessä ja nauttia olostani kanssasi. Rakastan ajatusten vaihtoa välillämme, vaikka harhailenkin pimeässä, minun on oltava oma oppaani. Löydettävä omat rakkauteni jotka herättävät minun tunteeni, joita himoan, joita janoan, joita ilman näännyn. Joita ilman en voi enää elää. Sellaista rakkautta minä etsin, rakastan sinua kaikilla soluillani, en vain vielä tiedä kuinka kipeästi.
Ja vaikka kuinka kipeästi sinua rakastaisinkin, minun on erottava sinustakin, silloin kun et tee minulle enää hyvää. Oletko sinä se joka herättää minut eloon vai sammuttaa viimeisetkin liekkini?
Oletko sinä rakkauteni vai antirakkauteni? Annatko minun rakastaa sinua kaikella rakkaudellani?

Kerrothan sen minullekkin, ettei minun tarvitse olla erossa sinusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti